پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان

نوشته شده توسط : · ژانویه 20, 2019 · · تعداد بازدید: 45 ·

هدف: سنجش عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان (عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی)

تعداد سوال: 22

تعداد بعد: 5

شیوه نمره گذاری: دارد

روایی و پایایی: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word 2007

همین الان دانلود کنید

قیمت: فقط 3900 تومان

خرید فایل

هدف: بررسی عوامل موثر بر همکاری دانشگاه و صنعت (عوامل مالی، عوامل فرهنگی و اجتماعی، عوامل آموزشی، عوامل مدیریتی، عوامل ساختاری)

پرسشنامه عوامل موثر در بازاریابی مالیاتی و افزایش رضایت مودیان

توجه: با توجه به اینکه اغلب محصولات این سایت حاصل تلاش های بدون وقفه تیم ترم آخر می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب سایت به صورت جدی پیگرد قانونی خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

1- پرسشنامه بررسی تاثیر هنجارهای اجتماعی، اعتماد به دولت و عدالت در دریافت مالیات بر تبعیت از قوانین مالیاتی

2- پرسشنامه اخلاق مالیاتی (استاندارد)

3- پرسشنامه عوامل تاثیرگذار بر فرار مالیاتی در ورزشكاران و مربیان حرفه ای

4- پرسشنامه عوامل موثر بر فرار مالیاتی

5- پرسشنامه مالیات بر ارزش افزوده

6- پرسشنامه درآمدهای مالیاتی دولت

در طی دو دهه اخیر خدمت به مشتری در هر نوع سازمانی، اعم از تجاری و خدماتی در اولویت کلیه فعالیت ها، قرار گرفته است. سازمان ها الزام دارند که نیاز ها و خواست ههای مشتریان را به نحوه مطلوب برآورده نمایند، ولی اکثر سازمان ها واقعاً نمی دانند که چگونه و به چه نحوی این الزامات را شناسایی، اولویت بندی و ارضاءکنند، به همین دلیل این سازما نها بایستی بطور سیستماتیک به دنبال تغییر، تثبیت و ادراک مشتریان نسبت به خود باشند و همواره سعی نمایند، ارزشی بیش از حد انتظار 1 آنان ارائه دهند . از طرفی نظر به این که سازما نها همواره با یکسری محدودی تهایی از جمله تأمین م نابع مورد نیاز،
مواجه هستند و این محدودی تها بر نحوه تصمیمات و عملکرد آنان تأثیر بسزایی می گذارد، این گونه سازمان ها می توانند از طریق دریافت اطلاعات از نظرات مشتریان در مورد خواسته ها و نیازهای آنان و با تجزیه و تحلیل عقاید و انتظارات و گوش فرا دادن به صدای مشتری، خواسته ها و الزامات مشتریان را درک کرده و اولویت بندی نمایند و از تخصیص منابعی که محدود هستند، به اولویت های پایین تر خودداری کنند. با توجه به اهمیت کیفیت خدمات در عصر کنونی، سوال این است که چه خدمات و محصولاتی می توانند بالاترین سطح رضایت مشتریان را فراهم نمایند؟

اضافه کردن نظر

به ترم آخر امتیاز دهید: